نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا



کاربرگ ارسال آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


جشنواره‌ها، فرصت‌ها و مکان‌هایی برای مبادله، یادگیری، بحث و شبکه‌سازی است. هر جشنواره، برنامه و داستان خاص خود را برای گفتن دارد و شاید بهترین قسمت جشنواره‌ها بویژه نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا، روایت داستان تلاش‌های شبانه‌روزی متخصصان روابط‌عمومی و مسئولیت ‌اجتماعی سازمان‌ها و شرکت‌ها از طریق اقدام واقعی و ملموس در پاسخ به شیوع کروناویروس در این روزهای بحرانی است.


در هجدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران و نخستین "جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا" که در دو بخش رقابتی و ارائه‌تجربه و با هدف آگاهی‌رسانی و فرهنگ‌سازی برگزار می‌شود ایده‌ها، تجربه‌ها و آموزه‌های موفق متخصصان روابط‌عمومی در عرصه مقابله با بیماری همه‌گیر کرونا با شرکت‌کنندگان و سایر علاقمندان به اشتراک گذاشته می‌شود.‌


این جشنواره از بهترین عملکرد واحدهای روابط‌عمومی سراسر کشور که در مسیر آماده‌سازی مقابله با کووید-19 و دستیابی به اهداف برنامه‌ ارتباطات اضطراری‌، قدم‌های موثری برداشته‌اند تقدیر می‌‎کند.


به‌علاوه در بخشی از این جشنواره، فرصتی فراهم شده است تا علاقمندان بتوانند تجربه‌ها و ایده‌های ناب کرونایی خود را با شرکت‌کنندگان به اشتراک بگذارند.‌


علاقمندان می توانند در دو بخش جشنواره (بخش رقابتی و بخش ارائه‌تجربه) ایده‌ها، تجارب، سوابق و مستندات خود را به نشانی دبیرخانه ارسال نمایند.

محورهای جشنواره
- برنامه، مقررات و دستورالعمل‌ها
- مدیریت بحران
- مسئولیت اجتماعی شرکت
- انتشارات (کتاب، ويژه‌نامه، بروشور، پوستر، عکس و اینفوگرافی)
- رسانه‌های دیداری و شنیداری (فیلم‌، تیزر، کلیپ، انیمیشن و موشن‌گرافیک)
- تبلیغات

جوایز
• مدال روابط‌عمومی ایران
• جايزه ويژه سال روابط‌عمومی
• نشان عالی روابط‌عمومي ایران
• نشان عالی مدیر ارشد حامی روابط‌عمومی
• جايزه برگزيده بهترين روابط‌عمومي
• دیپلم افتخار
• جوایز مسئولیت اجتماعی، خلاقیت، نوع‌دوستی، فرهنگ‌سازی، روابط‌رسانه‌ای، ارتباطات درون‌سازمانی، ارتباطات بصری، مدیریت بحران، تبلیغات و انتشارات.

مقررات و شرایط شرکت در جشنواره
1- همه روابط‌عمومی‌ها در بخش‌های دولتی و خصوصی می‌توانند در این جشنواره شرکت نمایند.
2- با توجه به شیوع بیماری همه‌گیر کرونا، ارسال آثار و مستندات مربوطه در تمامی بخش‌ها به صورت فایل الکترونیکی الزامی است.
3- هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر برای هر بخش دو اثر ارسال کند.
4- روابط‌عمومی‌ها باید آثارشان را در بخش‌های اعلام شده، به‌طور جداگانه و تفکیکی برای ارزیابی ارسال نمایند.
5- آثار ارایه شده باید دارای کاربرگ ثبت‌نام، عنوان‌بندی و نامه درخواست و فهرست شرکت در بخش‌های مختلف جشنواره و همچنین فیش هزینه شرکت در جشنواره و داوری باشد.
6- مسئولیت اصالت و صحت آثار ارسالی بر عهده شرکت‌کنندگان است
7- تصمیم‌گیری در خصوص موارد پیش بینی نشده و اعلام نشده بر عهده دبیرخانه جشنواره است.

گاه‌شمار جشنواره

آخرین مهلت ارسال آثار: 30 بهمن 1399

اطلاعات تماس
تلفن‌ دبیرخانه: 66567010-66943670 (021)
وب‌سایت: www.irancpr.ir - www.shara.ir