4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

 

پانزدهمين کنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران


با موضــوع:
مدیریت روابط عمومی پیشرو


16 و 17 مهر1398



 
سازمانها معمولا دارای چندین مدیریت هستند که به آنها کمک می کند تا با حداکثر ظرفیت خود کار کنند: تحقیق و توسعه، امور مالی، حقوقی، منابع انسانی، بازاریابی و.... هر یک از این توابع به سهم خود در موفقیت سازمان کمک می کند. عملکرد منحصر به فرد روابط عمومی این است که با ایجاد ارتباط موثر با این گروه ها، سازمان بتواند روابط خود را با همه افراد کلیدی و ذینفعان خود برقرار کند. ارتباطات در حفظ روابط رضایت بخش، دراز مدت و اعتماد با مردم و ذینفعان مهم است.

روابط عمومی بیشترین ارزش را برای یک سازمان در زمانی که از نظر استراتژیک استفاده می شود، فراهم می سازد. اما این واقعا چه معنایی دارد؟ در یک سازمان مؤثر، تمام توابع عمده با یک مجموعه مشترک از استراتژی هایی که به یک چشم انداز کلی از آینده و مجموعه ای از ارزش ها بستگی دارد، مرتبط می شوند.

جزء مهمی از این مجموعه، راهبردهای استراتژی ارتباطی است. برای مثال، مهم است که همه کارکنان سازمان درک کنند که استراتژی و نقش آنها در اجرای آن چیست. بسیاری از شکست های تجاری در نهایت به سردرگمی ناشی از ارتباطات ضعیف مربوط می شود.

محورهای اصلی کنفرانس

چه موضوعاتي مورد بررسي قرار مي گيرد؟
اين کنفرانس که با حضور سخنرانان کليدي انجام مي شود، به شرکت کنندگان اين فرصت را مي دهد تا از يک رويداد الهام بخش و تعاملي به منظور افزايش مهارت هاي خود استفاده کنند. دبيرخانه کنفرانس، فراخوان مقاله خود را مبني بر ارايه مقالات تحقيقي و علمي در موضوعات و محورهاي زير اعلام مي نمايد:


 مدیریت و ارتباطات روابط عمومی
  روابط عمومی به عنوان یک تابع مدیریت
  مدیریت و برنامه ریزی در روابط عمومی
  تحقیقات روابط عمومی و مدیریت برنامه ریزی استراتژیک
  مدیریت و برنامه ریزی مبارزه و کارزارهای روابط عمومی
  مدیریت خلاقیت و نوآوری در روابط عمومی
  بحران ارتباطات و مدیریت بحران روابط عمومی
  مدیریت و فناوری روابط عمومی
  مدیریت شهرت و خوشنامی
  عملکرد و چالش های مدیریت روابط عمومی در ایران

 

برنامه هاي کنفرانس چيست؟
برنامه دو روزه کنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران بشرح زير مي باشد:
ـ ارائه سخنراني هاي کليدي

- برگزاری کارگاههای آموزشی
ـ برنامه هاي رقابتي
ـ انتشار کتاب و لوح فشرده مجموعه مقالات کنفرانس
ـ انتشار ويژه نامه کنفرانس
ـ ارايه گواهي نامه معتبر شرکت در کنفرانس و گواهي مهارت حرفه اي

شرکت در اين دوره ها که با مطالعات موردي و نمونه هايي از ايران و جهان همراه است شاغلان روابط عمومي را قادر مي سازد که بتوانند:

1. بهترين روش ها را به اشتراک بگذارند.
2. تفکر مديريتي خود را به چالش بکشند.
3. به اهداف و مقاصد سازمان/ شرکت دست يابند.

 

فراخوان ثبت نام

موسسه کارگزار روابط عمومی در نظر دارد در 16 و 17مهرماه 1397، شانزدهمين کنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران را برگزار نماید. محل برگزاری کنفرانس، تهران خواهد بود و برنامه های علمی و اجرایی کنفرانس بوسیله کمیته علمی، مدیران و مجموعه ای از کارشناسان روابط عمومی پشتیبانی خواهد شد.

 

فراخوان حضور در شانزدهمین جشنواره ملی روابط عمومي ايران

مطابق سنت 16 ساله، موسسه کارگزار روابط عمومی، جوایز ارزشمند خود را به برندگان در سال 1398 اعطا می کند. در این جایزه سازمانها، شرکتها و افراد باید برای دریافت جایزه، نامزد شده و فعالیتهای برجسته خودشان را در چارچوب مقررات اعلام شده تنظیم و ارسال کنند.

 

برای دریافت اطلاعات کامل جشنواره اینجا را کلیلک کنید.

 

 برای کسب اطلاعات بیشتر به کجا مراجعه کنیم؟
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در بخش جشنواره و دریافت کاربرگ های ثبت نام و دیگر اطلاعات موردنیاز به نشانی اینترنتی زیر ذیل مراجعه کنند:
تلفن های دبیرخانه کنفرانس: 77 ـ 88617576- 88216277
دورنگار: 88602308
صندوق پیامک: 30007153

وب سایت:
www.irancpr.ir
www.shara.ir

پست الکترونیک:

info@irancpr.ir
info@iranpr.org

bagherian@irancpr.ir
kargozar80@yahoo.com

 

 



 

 



 


 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199