4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 


هفدهمين کنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران
(دومین رویداد تجربه محور روابط‌عمومی ایران)
با موضوع: آینده‌ روابط‌عمومی: رهبری و کووید-19


 هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران با محوریت «آینده‌ روابط‌عمومی: رهبری و کووید-19»، 12اسفند 1399 در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره‌وری نیروی انسانی) برگزار می‌شود.


این کنفرانس توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی (KPRI) و با حمایت انجمن بین‌اللملی روابط‌عمومی (IPRA)، انجمن متخصصان روابط‌عمومی ‌ایران (IAPRS)، انجمن ‌جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی (IMPRPA) و برخی دانشگاه‌های داخلی و خارجی و با مشارکت استادان، مدیران و کارشناسان خلاق و صاحب ایده در حوزه روابط‌عمومی برگزار خواهد شد.


همچنین این رویداد شاهد حضور استادان، مدیران و کارشناسان پیشرو ارتباطات و روابط‌عمومی به‌همراه سخنرانی‌ها و نشست‌های تخصصی در بخش‌های مختلف با حضور صاحب‌نظرانی با دیدگاه‌های متنوع خواهد بود.


همزمان با هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران (ICPR1399)، هجدهمین برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران و "نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا" در چهار بخش رسانه‌های دیداری وشنیداری، هنرهای تجسمی/ بصری، مستندسازی و تبلیغات نیز برگزار خواهد شد.


مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی و سایر متقاضیان تا 30 بهمن‌ماه 1399 فرصت دارند مقالات، ایده‌ها و تجربه‌های خود پیرامون "مسئولیت اجتماعی" بویژه "کووید-19" را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.


در
هجدهمین برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران و "نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا"که در دو بخش رقابتی و ارائه‌تجربه و با هدف آگاهی‌رسانی و فرهنگ‌سازی برگزار می‌شود ایده‌ها، تجربه‌ها و آموزه‌های موفق و خلاقانه متخصصان روابط‌عمومی در عرصه مقابله با بیماری همه‌گیر کرونا ضمن معرفی و تجلیل، برای استفاده سایر شرکت‌کنندگان و علاقمندان مستند و به اشتراک گذاشته می‌شود.‌


علاقمندان برای ثبت‌نام در کنفرانس و جشنواره می‌توانند به پایگاه اینترنتی کنفرانس به‌نشانی www.irancpr.ir مراجعه کنند.


ماموریت موسسه کارگزار روابط‌عمومی این است که نگاهی تازه به موضوعات و روندهای شکل دهنده آینده صنعت روابط‌عمومی داشته باشد. شناخت و معرفی جدیدترین مفاهیم و ابزارها که بخش مهمی از آینده صنعت روابط‌عمومی است از دیگر ماموریت‌های موسسه کارگزار روابط‌عمومی است.


استانداردسازی برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی با همکاری سازمان‌های پیشرو روابط‌عمومی از جمله این ماموریت‌هاست که به‌زودی جزییات آن اعلام می‌شود.


 
کاربرگ ثبت نام: به بزرگترین رویداد روابط‌عمومی ایران بپیوندید

 

 

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران


 

کلیک بفرمایید: هجدهمین برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران

 

کلیک بفرمایید: نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

 


 

  محورهای مهم کنفرانس


 - تأثیرهای کووید-19 بر صنعت ارتباطات و روابط‌عمومی
- نقش مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها و سازمان‌ها (CSR) در طی بحران کووید-19
کووید-19 و تاثیرهای آن بر استراتژی‌های هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
- کووید 19، کار هوشمند و فضای تعاملی: یک دیدگاه مبتنی بر فرصت در بحران
- اطلاعات نادرست کووید-19 و تقویت مخاطرات اجتماعی
- مبارزه با خبرهای جعلی در بیماری همه‌گیر کووید-19: اهمیت سواد سلامت و سواد رسانه
- روابط‌عمومی در بهداشت و ارتباطات ریسک
- تأثیر رسانه‌های اجتماعی در کنترل یا شیوع بیماری همه‌گیر کووید-19
- کووید-19: کسب‌وکارها چگونه بحران را کنترل می‌کنند
- بحران ویروس کرونا - ارتباطات بحرانی، معنی‌سازی و مدیریت شهرت


  ثبت‌نام در کنفرانس


دبيرخانه كنفرانس از همه اعضای هئیت علمی، مدیران، کارشناسان، صاحبنظران، دانشجویان و دست‌اندرکاران روابط‌عمومی در سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی دعوت به‌عمل مي‌آورد تا با حضور خویش در كنفرانس ضمن بهره‌مندی از برنامه‌های علمی و حرفه‌ای این رویداد، بر غنای هر چه بیشتر آن بیافزایید.


شرکت‌کنندگان در کنفرانس، گواهینامه مشترکی از سوی انجمن بین‌اللملی روابط‌عمومی (IPRA)، انجمن متخصصان روابط‌عمومی ‌ایران (IAPRS)، انجمن ‌جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی (IMPRPA) و موسسه کارگزار روابط‌عمومی (KPRI) دریافت می‌نمایند.


 هزینه حضور در کنفرانس روابط‌عمومی برای هر نفر 6/000/000 ریال می‌باشد که با احتساب مالیات بر ارزش افزوده مبلغ 6/540/000 ریال قابل پرداخت می‌باشد.


 ويژه‌نامه کنفرانس


انتشارات کارگزار روابط‌عمومی در نظر دارد به‌مناسبت برگزاری هفدهمین کنفرانس بين‌المللی روابط‌عمومی ايران، ويژه‌نامه‌ای در خصوص فعاليت‌ها، موفقيت‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی‌های سراسر کشور در حوزه مسئولیت اجتماعی و کرونا در تيراژ هزار نسخه منتشر نمايد. علاوه بر توزيع در مراسم افتتاحيه اين روز، در قالب چاپی و همچنین آن‌لاین در اختيار مديران و کارشناسان روابط‌عمومي سراسر کشور قرار مي‌گيرد. علاقمندان مي‌توانند ضمن تماس با تلفن‌هاي ذيل نسبت به هماهنگي و سفارش موارد مورد نظر اقدام نمايند.
  

  حمایت از  کنفرانس


دبيرخانه کنفرانس بين‌المللی روابط‌عمومی ایران از ایده‌ها و پیشنهادهای جدید و خلاق شما در همه بخش‌ها بويژه حمایت از کنفرانس، استقبال می‌کند.


  دبيرخانه کنفرانس بين‌المللی روابط‌عمومی ایران
از ایده‌ها و پیشنهادهای جدید و خلاق شما در همه بخش‌ها، استقبال می‌کند.

 
# تلفن‌های دبیرخانه کنفرانس و جشنواره: 66943670 - 66567010
# وب‌سایت: www.irancpr.ir---------------www.shara.ir
# تلگرام: https://telegram.me/sharaPR
# واتس‌اپ: https://chat.whatsapp.com/ExSuSQ078RtFz8K9puW5Tx