کنفرانس موفق بود ...
 ما معتقد هستیم کنفرانس موفق عمل کرد زیرا:
  توانست مشارکت ده ها دانشگاه و موسسه علمی داخل و خارج از کشور را بدست آورد.
  توانست همکاری بسیاری از اساتید و متخصصان ایرانی حوزه روابط عمومی را در این کنفرانس جلب نماید.
  توانست منشورهای اخلاقی، رسانه و روابط عمومی و خلاقیت را تهیه و ارائه نماید.
  توانست ادبیات مربوط به حوزه روابط عمومی را غنی تر در معرض علاقمندان قرار دهد.
  توانست منشاء تحولات مهم روابط عمومی از جمله رویدادهای مشابه باشد.
  توانست زمینه حضور بزرگترین دانشمندان روابط عمومی از جمله پروفسور جیمز و لاریسا گرانیگ و رهبران انجمن های مطرح و بنام روابط عمومی جهان را برای نخستین بار به ایران فراهم نماید.
  توانست زمینه برگزاری دوره های آموزشی روابط عمومی ایران در خارج از کشور را فراهم نماید که هفت دوره آن برگزار شد.
  توانست برای نخستین بار اعتبارنامه متخصصان روابط عمومی (APR) را برای روابط عمومی ایران به ارمغان بیاورد.
  توانست ایده برگزاری نخستین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی و تاسیس انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی را در ایران و خارج از کشور اجرایی نماید.
  توانست جدیدترین مباحث حرفه روابط عمومی و الگوهای مطرح را توسط اساتید و صاحب نظران برجسته جهان و ایران عرضه نماید.
  توانست زمینه آشنایی با فناوریهای نوین روابط عمومی دو و ایجاد بستر مناسب برای توسعه بهره مندی و بهره وری از آن را افزایش دهد.
  توانست بیش از 5500 نفر از مدیران و کارگزاران روابط عمومی را در کنار هم قرار دهد.
  توانست توانایی ها و پتانسیل های بخش خصوصی در برگزاری کنفرانس ها و گردهمایی ها و حرکت های بین المللی در راستای همکاری هرچه بیشتر روابط عمومی ها با مشارکت ارگان ها و دستگاه های دولتی را به اثبات برساند.
  توانست جایگاه روابط عمومی در ایران را برجسته تر نماید.
  توانست فرصت مناسب و ارزشمندی را برای هماهنگی و تعامل مناسب روابط عمومی و مدیران و کارگزاران ایرانی با همدیگر فراهم نماید.
 
 برخی دستاوردهای دیگر کنفرانس روابط عمومی
 - دریافت اولین و آخرین اعتبارنامه بین المللی متخصصان روابط عمومی در ایران
 - انتشار فصلنامه های "کارگزارروابط عمومی" و " مدیریت روابط عمومی"
 - پایه گزاری "انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی" به عنوان مبدع و هیئت موسس و هئیت مدیره این انجمن
 - برگزاری و مشارکت در برگزاری اولین و دومین "کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی" در مالزی و ایران
 - دریافت نخستین و آخرین "جایزه ممتاز جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی" از دست نخست وزیر مالزی
 - پایه گذاری نخستین انتشارات تخصصی روابط عمومی در ایران
 - انعقاد تفاهم نامه با کمپانی گلوبال تائیتیم (ترکیه)
 - انعقاد تفاهم نامه با موسسه روابط عمومی مالزی
 - انعقاد تفاهم نامه با انجمن روابط عمومی اندونزی
 - انعقاد تفاهم نامه با آکادمی بازاریابی کره جنوبی
 - برگزاری هفت دوره آموزشی روابط عمومی در مالزی
 - برگزاری نخستین "نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای روابط عمومی ایران"در مجلس شورای اسلامی
 - پایه گذاری شبکه ای ازخدمات متنوع و موثر در حوزه روابط عمومی
 - راه‌اندازی نخستین "شبکه اطلاع‌رسانی روابط عمومی ایران" (شاراwww.shara.ir)
 - تهیه، تنظیم و انتشار نخستین «سرود روابط عمومی» در ایران
 - مدیریت ترجمه و انتشار دایره المعارف روابط عمومی در دو جلد نفیس
 - مدیریت ترجمه و انتشار نخستین فرهنگ جامع روابط عمومی در ایران
 - بنیانگذاری جایزه دکتر حمید نطقی پدر روابط عمومی ایران (1383)
 - برگزاری دومین دوره جوایز ممتاز جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی توسط موسسه کارگزار روابط عمومی/ 18 آذر 1391
 - راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران به عنوان تنها سایت دو زبانه روابط عمومی در ایران (icpr)
 - برگزاری نخستین دوره آموزشی اینترنت در روابط عمومی ایران
 - برگزاری نخستین همایش بین‌المللی روابط عمومی دو (PR 0.2)
 - برگزاری نخستین همایش زن و روابط عمومی/ 17مهرماه 1392
 - برگزاری نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری/ 25مرداماه 1394
 - پیشنهاد بنیانگذاری “نشان عالی روابط عمومی” و برگزاری سه دوره آن در تالار وحدت با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی
 - انتشار نخستین تمبر روابط عمومی در ایران
 - انتشار کتاب «استانداردهای روابط عمومی»/1392و جلد دوم در سال 1394 و جلد سوم 1396
 - ارایه نخستین گواهی‌نامه بین‌المللی روابط عمومی به شرکت‌کنندگان اولین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی در ایران (1383)
 - برگزاری سه دوره همایش و جشن روابط عمومی در تالار وحدت با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی/1392
 - برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز تولد صنعت روابط عمومی در جهان در ایران
 - برگزاری نخستین رخداد روابط عمومی ایران
 - انجام بیش از 80 پروژه پژوهشی و مشاوره‌ای
 - انتشار بیش از 80 عنوان کتاب علمی
 - برگزاری بیش از 100 عنوان کارگاه آموزشی
 - برگزاری 7 دوره آموزشی روابط عمومی در مالزي،
 - مدیریت بیش از 20 واحد روابط‌عمومی و...