فراخوان مقاله

 

هجدهمين کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران از مقالات تخصصی مرتبط با موضوع کنفرانس استقبال می‌کند.


مقالات پذیرفته شده علاوه بر ارائه در کنفرانس، در "کتاب مجموعه مقالات کنفرانس" نیز منتشر می‌شود. برخی مقالات منتخب در شماره ویژه "فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی" و "کتاب سال روابط‌عمومی ایران" (انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران) منتشر خواهد شد.


محورهای اصلی:

- روابط‌عمومی متاورس

متاورس یک فضای مجازی مشترک است که از ترکیب دنیای فیزیکی با دنیای مجازی ایجاد شده و شامل واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و اینترنت است. این اصطلاح برای اولین بار در سال 1992 در رمان علمی تخیلی "سقوط برف" توسط نیل استفنسون ابداع شد.

یکی از پایه‌های اصلی روابط‌عمومی، درک روان‌شناختی، جمعیت‌شناسی و جغرافیای مخاطبان هدفی است که سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌خواهند به آنها دست یابند. با شروع ورود موسسه‌ها و کاربران بیشتر به دنیای مجازی، متخصصان روابط‌عمومی اطلاعات بیشتری در مورد نوع مخاطبان و مصرف‌کنندگانی که به محصولات یا خدمات مشتریان خود علاقه‌مند هستند، خواهند داشت.


- استانداردهای جهانی و حرفه‌ای روابط‌عمومی

استانداردها نقش کلیدی در موفقیت صنعت ارتباطات ایفا می‌کنند. این کنفرانس به عنوان بستری برای ارائه و بحث در مورد موضوعات مرتبط با استانداردها در زمینه روابط‌عمومی و ‌همچنین ارائه آخرین دستاوردهای این حوزه در دو سال اخیر خواهد پرداخت.
 

تقویم هجدهمين کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

 

ارسال مقاله                                              10 بهمن 1400

اعلام نتایج داوری مقالات                             25 بهمن 1400

 

ثبت‌نام در کنفرانس                                    20 بهمن 1400

 

ارسال آثار به جشنواره                               10 بهمن 1400

اعلام نتایج داوری جشنواره                         25 بهمن 1400

 

مشارکت در ویژه‌نامه                                 10 بهمن 1400

 


تلفن‌های تماس: 66570194(021)- 66943670 (021)
پایگاه اطلاع‌رسانی: https://kpri.ir
ایمیل: info@kpri.ir