دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
 
6 دیماه 1394


با موضــوع:

آینــده پژوهـی روابط عمـومی

و مسـئولیت اجتمـاعـی


 

  ICPR1394


اشاره

دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، 6 دیماه 1394 در مرکز همایش های بین المللی المپیک برگزار می شود.

این کنفرانس که با حضور اساتید و چهره های برتر روابط عمومی، علوم ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل می شود، به بحث و تبادل نظر و نمایش چالش ها، موفقیت ها و مقابله با برخی از مسائل موجود و در حال ظهور پیش روی صنعت روابط عمومی می پردازد.

در این کنفــرانس، شــاغلان و مشـــاوران روابط عمـومی گردهم می آیند تا با یادگیری اسـتراتژی های مختلف ارتباطی، راهبردهای جدیـدی را برای پیـشــبرد فعالیــت هـای حرفه ای و سازمانی با رویکرد آینده پژوهی و مسئولیت پذیری اجتماعی کسب نمایند.


کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران(ICPR) چیست؟

این کنفرانس از سال 1383 توسط موسسه کارگزار روابط عمومی (KPRI) برای شاغلان روابط عمومی ایران طراحی شده است که به آخرین مباحث حوزه صنعت روابط عمومی می پردازد. کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران(ICPR) همه ساله با همکاری مستقیم دانشگاه های معتبر ارتیاطات و روابط عمومی، سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی برگزار می شود.


چه کسانی مخاطبان این کنفرانس هستند؟

چه کسانی در این کنفرانس شرکت می کنند؟

1. شاغلان روابط عمومی

2. مدیران و کارشناسان صنعت تبلیغات و بازاریابی

3. ارتباطگران و روزنامه نگاران

4. مدیران خدمات مشتریان

5. مدیران توسعه کسب و کار

 

برنامه های کنفرانس چیست؟

برنامه یکروزه کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران بشرح زیر می باشد:

  • ارائه سخنرانی های کلیدی

  • برگزاری کارگاه های آموزشی توسعه حرفه ای

  • برنامه های رقابتی

  • انتشار کتاب و لوح فشرده مجموعه مقالات کنفرانس

  • انتشار ويژه نامه کنفرانس

  • ارائه گواهی نامه معتبر شرکت در کنفرانس و کارگاه های آموزشی

شرکت در این دوره ها که با مطالعات موردی و نمونه هایی از ایران و جهان همراه است شاغلان روابط عمومی را قادر می سازد که بتوانند:

1. بهترین روش ها را به اشتراک بگذارند.

2. تفکر مدیریتی شرکت کنندگان را به چالش بکشند.

3. به اهداف و مقاصد سازمان/ شرکت دست یابند.


چه موضوعاتی مورد بررسی قرار می گیرد؟

این کنفرانس که با حضور سخنرانان کلیدی انجام می شود، به شرکت کنندگان این فرصت را می دهد تا از یک رویداد الهام بخش و تعاملی به منظور افزایش مهارت های خود استفاده کنند.

دبیرخانه کنفرانس، فراخوان مقاله خود را مبنی بر ارائه مقالات تحقیقی و علمی در موضوعات و محورهای زیر اعلام می نماید:

 

بخش اول: روابط عمومي و آينده پژوهي

1. آينده پژوهي توسعه مدار و روابط عمومي

2. روابط عمومي و آينده پژوهي نيازهاي عمومي

3. آينده پژوهي، روابط عمومي و شبکه هاي اجتماعي

4. روابط عمومي و آينده پژوهي راهبردي

5. رسانه ها و آينده پژوهي ارتباطي

6 . آينده پژوهي و مديريت روابط عمومي


بخش دوم: آينده پژوهي روابط عمومي و مسئوليت پذيري اجتماعي

1. آينده پژوهي روابط عمومي و مسئوليت پذيري اجتماعي

2. آينده پژوهي روابط عمومي، مسئوليت پذيري اجتماعي و بازنمايي رسانه اي

3. آينده پژوهي روابط عمومي، مسئوليت پذيري اجتماعي و شفاف سازي

4. آينده پژوهي روابط عمومي، مسئوليت پذيري اجتماعي و اعتمادسازي عمومي

5. آينده پژوهي روابط عمومي، مسئوليت پذيري اجتماعي و مديريت بحران

 

کمیته علمی این کنفرانس متشکل از اساتید دانشگاه های تهران، علامه طباطبائی، آزاد اسلامی، امام صادق(ع)، سوره و صدا و سیما است.
مهلت ارسال مقالات تا 30 مهرماه 1394 و زمان ارائه در قالب پاورپوینت روز 20 آبان 1394 اعلام شده است.

 

هزینه شرکت در این کنفرانس چقدر است؟
هزینه شرکت در این کنفرانس برای شرکت کنندگان 400 هزار تومان است. کسانی که مقاله در کنفرانس ارائه کنند، 50 درصد از این هزینه کاسته می شود.


13مین جشنواره روابط عمومي هاي برتر ايران
مطابق سنت 11 ساله، موسسه کارگزار روابط عمومی، جوایز ارزشمند خود را به برندگان در سال 1394 اعطا می کند. در این جایزه سازمان ها، شرکت ها و افراد بایستی برای دریافت جایزه نامزد شده و فعالیت های برجسته خودشان را در چارچوب مقررات اعلام شده شامل موارد زیر تنظیم کنند:
1. بیان مساله/ فرصت
2. تحقیقات
3. برنامه ریزی
4. اجرا
5. خروجی ها/ نظارت و ارزیابی
جوایز به سازمان ها، شرکت ها و افرادی اعطا می شود که در هر بخش به طور مشخص توسط هیئت داوری مورد قضاوت قرار گرفته اند. امسال برای نخستین بار، برای هر بخشی برای نفرات اول، هدیه جداگانه ای درنظر گرفته می شود که به برندگان آن اهدا می گردد.

شرکت در جشنواره دارای مزایای زیر است:
- اهداء لوح وتندیس برترین ها
- معرفی برگزیدگان در کتاب"نام آوران روابط عمومی ایران"
- ثبت مشخصات برگزیدگان در سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران
- اهداء تقدیرنامه ویژه جشنواره با امضاء مشترک انجمن جهانی کارگزار مسلمان روابط عمومی
- انتشار کتابچه ویژه برگزیدگان جشنواره
- امکان استفاده از 30 درصد تخفیف دوره های آموزشی کارگزار روابط عمومی به مدت یکسال برای 3 نفر
- امکان استفاده از 30 درصد تخفیف خرید انتشارات کارگزار روابط عمومی به مدت یکسال
- 20درصد تخفیف شرکت در کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در سال 1393
- ارائه مشاوره رایگان به شرکت کنندگان قبل از شرکت در جشنواره

این جشنواره دارای بخش های زیر است:
الف) ويژه
• مدال روابط عمومی ایران
• نشان روابط عمومي (جايزه ويژه موسسه کارگزار روابط عمومي)

• جايزه ويژه سال
• جايزه برگزيده بهترين روابط عمومي


ب) اصلي
• پژوهش و تحقیق
• ارتباطات رسانه اي
• ارتباطات مردمي
• ارتباطات سازماني
• ارتباطات بحران
• مدیریت رویداد برای برنامه ریزی و ارائه یک رویداد موفق با ابعاد روابط عمومی
• روابط عمومی بین المللی
• مسئولیت اجتماعی
• تبليغات و بازاريابي


ج‌) انتشارات
• کتاب
• بروشور


د) فعالان روابط عمومي
• مدير حامي روابط عمومي
• مدير برتر روابط عمومي
• کارشناس برتر روابط عمومي


ه) روابط عمومي دیجیتال
• وبسايت
• رسانه های تلفن همراه
• وبلاک (سازمانی - شخصی)
• خبرنامه(هاي) اي‌ميلي و اینترنتی
• اينترانت [شبکۀرايانه‌اي خصوصي داخلي]
• فعاليت در شبکه‌ های اجتماعي

برای کسب اطلاعات بیشتر به کجا مراجعه کنیم؟
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در بخش جشنواره و دریافت کاربرگ های ثبت نام و دیگر اطلاعات موردنیاز به نشانی اینترنتی زیر ذیل مراجعه کنند:

تلفن های دبیرخانه کنفرانس: 77 ـ 88617576- 88216277

دورنگار: 88602308

صندوق پیامک: 30007153

 

وب سایت:

www.irancpr.ir

www.shara.ir

 

پست الکترونیک:

kargozar80@yahoo.com

info@iranpr.org