4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

هفدهمين کنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران


(دومین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران)

 

 

استفاده از تجارب و ایده ها برای بهینه سازی استراتژی های ارتباطات بحران؛

 

کشف روش های جدید و تجدید نظر در روش های مورد علاقه قدیمی


  

IPRC- IRANCPR

 

مهر 1396

 

    

 

جوایز هجدهمین دوره "هنرهشتم"

 

 

10 نکته برای برنده شدن در جشنواره‌های روابط عمومی
5 راه سرد برای دریافت جایزه روابط عمومی
صنعت روابط‌عمومي خود،‌ جايزه را به يك محصول انبوه تبديل كرده است

ثبت نشان های افتخار جشنواره در "سالنامه تخصصی روابط عمومی"

 

 کاربرگ ثبت نام در دومین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران (دانلود)

 کاربرگ شرکت در هفدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران (دانلود)

 کاربرگ شرکت در کارگاههای آموزشی (دانلود)

 
مطابق سنت 17 ساله، موسسه کارگزار روابط عمومی، جوایز ارزشمند خود را به برگزیدگان روابط عمومی ایران در سال 1399 اعطا می کند. در این جایزه سازمان ها، شرکت ها و افراد باید برای دریافت جایزه نامزد شده و فعالیت های برجسته خودشان را در چارچوب مقررات اعلام شده شامل موارد زیر تنظیم کنند:

1. بیان مساله/ فرصت
2. تحقیقات
3. برنامه ریزی
4. اجرا
5. خروجی ها/ نظارت و ارزیابی

جوایز به سازمان ها، شرکت ها و افرادی اعطا می شود که در هر بخش به طور مشخص توسط هیئت داوری مورد قضاوت قرار گرفته اند. امسال برای نخستین بار، برای هر بخشی برای نفرات اول، هدیه جداگانه ای درنظر گرفته می شود که به برندگان آن اهدا می گردد.

 

ایده پردازی و تجربه محوری

رویدادهای تجربه محور به دلیل نوآوری و منحصر به فرد بودن، بسیار تاثیرگذار هستند. اما این خصوصیات و تجربه ها می تواند در رویدادهای علمی مانند کنفرانس روابط عمومی مورد استفاده قرار گیرند. اگر این کار به خوبی انجام شود خواهید دید درصد زیادی از شاغلان روابط عمومی، تمایل بیشتری به شرکت در این گونه رویدادها دارند.

 

بعلاوه این روش برای افزایش توجه به تجربه ها و ایده های ناب روابط عمومی ها و تحریک ذهن شرکت کنندگان با تشویق مشارکت فعال آنها در برگزاری کنفرانس از اهمیت ويژه ای برخوردار است.

 

ما می دانیم رویدادهایی که با محوریت تجربه برگزار می شوند به نقطه عطفی برای توجه به ایده های ناب شاغلان روابط عمومی تبدیل می شوند. وقتی خوب برگزار شوند، این توانایی را دارند که:

 

- تجربه هایی را ایجاد کنند که مخاطبان همیشه آن را به یاد داشته باشند.

- تعامل شخصی و حرفه ای شاغلان روابط عمومی را تسهیل کنند.

- اطلاعات مرتبط و به موقع را ارائه داده و تجربه کلی شرکت کنندگان را بالا ببرند.

- به ایجاد ارتباط پایدار و عمیق میان شرکت کنندگان و متولیان برگزاری کنفرانس کمک نمایند.

- لحظات به یاد ماندنی و خوشی برای شرکت کنندگان فراهم کنند.

- زمینه را برای ایجاد همزیستی و مشارکت بین برگزارکنندگان، سخنرانان و شرکت کنندگان فراهم کنند.

 

 سرعت بخشیدن به ارزش کنفرانس از ارایه و یادگیری صرف مباحث نظری به ارایه تجربه های ناب شاغلان روابط عمومی حاصل می شود و بیش از هر زمان دیگر، مدیران و کارشناسان روابط عمومی خواستار رهبری و مدیریت رویدادهای روابط عمومی بويژه کنفرانس روابط عمومی ایران هستند.

 

با توجه به این که دبیرخانه کنفرانس روابط عمومی به قدرت رویدادهای تجربه محور اعتقاد دارد و برای موفقیت آن سرمایه گذاری می کند اما به راحتی انتخاب یک مکان مناسب، مدیریت یک رویداد مهم، دعوت از مخاطبان و استقبال آنها و شروع یک مرحله بزرگ، کار ساده ای نیست.

 

ما می خواهیم کار برگزاری کنفرانس روابط عمومی را به شاغلان روابط عمومی و شرکت کنندگانش بسپاریم بویژه به کسانی که خلاق و متمایز هستند. در واقع کنفرانس روابط عمومی محلی برای تاخت و تاز صاحبان ایده های برتر می شود و همین ها هستند که با دریافت جایزه، تقدیر می شوند و در فضای ایجاد شده به ارایه ایده های خود می پردازند و به موازات آن، فرصتی در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد تا در مباحث ارایه شده، مشارکت داشته باشند.

 

بدون تردید برگزاری و موفقیت کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران بدون بهره مندی از تجربه ها و ایده های ناب شاغلان روابط عمومی امکان پذیر نیست. به همین دلیل دبیرخانه کنفرانس، آموزش مهارت های کاربردی را در قالب ارایه ایده ها و الگوهای کاربردی و جدید در دستور کار خود قرار داده است.

  

دست اندرکاران کنفرانس بر این باورند رسیدن به یک ایده، گاه دشوارترین بخش روند خلاقیت است. بنابراین همکاری مشترک بین مدیران، کارشناسان و شرکت کنندگان کنفرانس روابط عمومی، همواره خلاقیت و ایده های ما را تقویت می کند.

 

ما می توانیم از یکدیگر پشتیبانی و تشویق دریافت کنیم و این باعث افزایش اعتماد به نفس ما در به اشتراک گذاشتن ایده های جدید در زمینه های آینده روابط عمومی می شود.

 

اهداف

- ارائه تجربه های معنادار، خلاق، آموزشی، کاربردی و منحصر به فرد

- کمک به تولید، تامین و ارائه محتوای با کیفیت بالا

- به اشتراک‌گذاری و انتقال ایده ها و تجربه های ناب و متمایز

- بدست آوردن دانش و راهکارهای عملی برای به حداکثر رساندن فعالیت های ارتباطی روابط عمومی ها

- ارائه جدیدترین دستاوردها و آموزه‌های شاغلان روابط عمومی

- ارتقای سطح علمی عناصر فعال در حوزه روابط عمومی

- ایجاد فرصت‌های ارائه و بکارگیری تجربه های موفق و متفاوت در سایر روابط عمومی های کشور

- شبکه‌سازی مدیران، کارشناسان، متخصصان و دانشجویان روابط عمومی و حوزه های مرتبط

 

برنامه ها

- تاسیس کرسی تخصصی رویازی روابط عمومی در ایران

- ارایه دو سخنرانی برگزیده علمی از طرف کمیته علمی کنفرانس

- ارایه 5 تجربه و ایده برتر منتخب داوران

- برگزاری دو کارگاه تخصصی

ـ انتشار کتاب و لوح فشرده مجموعه مقالات کنفرانس با محوریت "روابط عمومی و مدیریت بحران"
- انتشار ويژه نامه

ـ ارايه گواهي نامه معتبر شرکت در کنفرانس به شرکت کنندگان

 

مخاطبان هدف

همه متخصصان خلاق در حوزه روابط عمومی و ارتباطات، تبلیغات، بازاریابی و همه کسانی که علاقه مند هستند با تجربه ها و ایده های جدید آشنا شوند!

 

موضوعات و محورها

در این زمینه هیچ محدودیتی وجود ندارد. تجربه ها و ایده ها شامل همه بخش های مختلف روابط عمومی می شود. برخی ایده ها و تجربه ها برای ارائه انتخاب می شوند و بقیه ایده های برگزیده در ويژه نامه و کتاب مجموعه مقالات کنفرانس منتشر خواهند شد.


بخش های اصلی جشنواره
این جشنواره دارای بخش های زیر است:

 

جوایز اصلی

• اسکار روابط عمومی
• مدال رویازی

• گواهینامه ایده برگزیده سال


جوایز ويژه
• مدال روابط عمومی ایران
• نشان روابط عمومي ایران
• جايزه ويژه سال
• جايزه برگزيده بهترين روابط عمومي

 

جوایز اصلي
• پژوهش و تحقیق
• مدیریت رویدادهای ويژه (همایش ها و نمایشگاه ها)
• مسئولیت اجتماعی

• خلاقیت
• نوعدوستی
• فرهنگ سازی

• روابط رسانه ای

• ارتباطات درون سازمانی

• ارتباطات بصری

• روابط عمومی دیجیتال
• مدیریت بحران

• تبلیغات

• انتشارات

 

جوایز فعالان روابط عمومي
• مدير حامي روابط عمومي
• مدير برتر روابط عمومي
• کارشناس برتر روابط عمومي

 برای کسب اطلاعات بیشتر به کجا مراجعه کنیم؟
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایند:
تلفن ثابت: 77- 88617576 (021)
دورنگار: 88602308 (021)
وبسايت:www.shara.ir www.irancpr.ir
پست الکترونيک: kargozar80@yahoo.com –info@iranpr.org