هجدهمین برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران

 (با محوریت: مسئولیت اجتماعی و کرونا)

 

10 نکته برای برنده شدن در جشنواره‌های روابط‌عمومي
5 راه سرد برای دریافت جایزه روابط‌عمومي
صنعت روابط‌عمومي خود،‌ جايزه را به يك محصول انبوه تبديل كرده است

ثبت نشان‌های افتخار جشنواره در "سالنامه تخصصی روابط‌عمومي"

 

کاربرگ ثبت‌نام دومین جشنواره تجربه‌محور روابط‌عمومی ایران و جوایز هجدهمین دوره "هنرهشتم"

 
 

مطابق سنت 17 ساله، موسسه کارگزار روابط‌عمومي، جوایز ارزشمند خود را به برگزیدگان روابط‌عمومي ایران در سال 1399 اعطا می‌کند. در هجدهمین "برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران"، سازمان‌ها، شرکت‌ها و افراد باید برای دریافت جایزه نامزد شده و فعالیت‌های برجسته خود را در چارچوب مقررات اعلام شده شامل موارد زیر تنظیم کنند:

1. بیان مساله/ فرصت
2. تحقیقات
3. برنامه‌ریزی
4. اجرا
5. خروجی‌ها/ نظارت و ارزیابی

جوایز به سازمان‌ها، شرکت‌ها و افرادی اعطا می‌شود که در هر بخش به‌طور مشخص توسط هیئت داوری مورد قضاوت قرار گرفته‌اند.

 

بخش‌های اصلی جشنواره
این جشنواره دارای بخش‌های زیر است:

 

جوایز ویژه

• اسکار روابط‌عمومي
• مدال روابط‌عمومي ایران

• نشان عالی روابط‌عمومي ایران

• مدال رویازی روابط‌عمومي ایران
• جايزه ويژه سال روابط‌عمومي
• جايزه برگزيده بهترين روابط‌عمومي

• مدير ارشد حامي روابط‌عمومي
• مدير برتر روابط‌عمومي ایران
• کارشناس برتر روابط‌عمومي ایران

 

جوایز اصلي
• پژوهش و تحقیق
• مدیریت رویدادهای ويژه (همایش‌ها و نمایشگاه‌ها)
• مسئولیت اجتماعی

• خلاقیت
• نوع‌دوستی
• فرهنگ‌سازی

• روابط رسانه‌ای

• ارتباطات درون‌سازمانی

• ارتباطات بصری

• روابط‌عمومي دیجیتال
• مدیریت بحران

• تبلیغات

• انتشارات

 

ایده‌پردازی و تجربه‌محوری

رویدادهای تجربه‌محور به دلیل نوآوری و منحصربه‌فرد بودن، بسیار تاثیرگذار هستند. اما این خصوصیات و تجربه‌ها می‌تواند در رویدادهای علمی مانند کنفرانس روابط‌عمومي ایران نیز مورد استفاده قرار گیرند. اگر این کار به‌خوبی انجام شود خواهید دید درصد زیادی از شاغلان روابط‌عمومي، تمایل بیشتری به شرکت در این گونه رویدادها دارند.

 

بعلاوه این روش برای افزایش توجه به تجربه‌ها و ایده‌های ناب روابط‌عمومي‌ها و تحریک ذهن شرکت‌کنندگان با تشویق مشارکت فعال آنها در برگزاری کنفرانس از اهمیت ويژه‌ای برخوردار است.

 

ما می‌دانیم رویدادهایی که با محوریت تجربه برگزار می‌شوند به نقطه عطفی برای توجه به ایده‌های ناب شاغلان روابط‌عمومي تبدیل می‌شوند. وقتی خوب برگزار شوند، این توانایی را دارند که:

 

- تجربه‌هایی را ایجاد کنند که مخاطبان همیشه آن را به یاد داشته باشند.

- تعامل شخصی و حرفه‌ای شاغلان روابط‌عمومي را تسهیل کنند.

- اطلاعات مرتبط و به‌موقع را ارائه داده و تجربه کلی شرکت‌کنندگان را بالا ببرند.

- به ایجاد ارتباط پایدار و عمیق میان شرکت‌کنندگان و متولیان برگزاری کنفرانس کمک نمایند.

- لحظات به یاد ماندنی و خوشی برای شرکت‌کنندگان فراهم کنند.

- زمینه را برای ایجاد همزیستی و مشارکت بین برگزارکنندگان، سخنرانان و شرکت کنندگان فراهم کنند.

 

 سرعت بخشیدن به ارزش کنفرانس از ارایه و یادگیری صرف مباحث نظری به ارایه تجربه‌های ناب شاغلان روابط‌عمومي حاصل می‌شود و بیش از هر زمان دیگر، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومي خواستار رهبری و مدیریت رویدادهای روابط‌عمومي بويژه کنفرانس روابط‌عمومي ایران هستند.

 

با توجه به این که دبیرخانه کنفرانس روابط‌عمومي ایران به قدرت رویدادهای تجربه‌محور اعتقاد دارد و برای موفقیت آن سرمایه‌گذاری می‌کند اما به راحتی انتخاب یک مکان مناسب، مدیریت یک رویداد مهم، دعوت از مخاطبان و استقبال آنها و شروع یک مرحله بزرگ، کار ساده‌ای نیست.

 

ما می‌خواهیم کار برگزاری کنفرانس روابط‌عمومي ایران را به شاغلان روابط‌عمومي و شرکت‌کنندگانش بسپاریم بویژه به کسانی که خلاق و متمایز هستند. در واقع کنفرانس روابط‌عمومي محلی برای تاخت و تاز صاحبان ایده‌های برتر می‌شود و همین‌ها هستند که با دریافت جایزه، تقدیر می‌شوند و در فضای ایجاد شده به ارایه ایده‌های خود می‌پردازند و به موازات آن، فرصتی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد تا در مباحث ارایه شده، مشارکت داشته باشند.

 

بدون تردید برگزاری و موفقیت کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومي ایران بدون بهره‌مندی از تجربه‌ها و ایده‌های ناب شاغلان روابط‌عمومي امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل دبیرخانه کنفرانس، آموزش مهارت‌های کاربردی را در قالب ارایه ایده‌ها و الگوهای کاربردی و جدید در دستور کار خود قرار داده است.

  

دست‌اندرکاران کنفرانس بر این باورند رسیدن به یک ایده، گاه دشوارترین بخش روند خلاقیت است. بنابراین همکاری مشترک بین مدیران، کارشناسان، مدرسان و شرکت‌کنندگان کنفرانس روابط‌عمومي، همواره خلاقیت و ایده‌های ما را تقویت می‌کند.

 

ما می‌توانیم از یکدیگر پشتیبانی و تشویق دریافت کنیم و این باعث افزایش اعتماد به نفس ما در به اشتراک گذاشتن ایده‌های جدید در زمینه‌های آینده روابط‌عمومي می‌شود.

 

اهداف

- ارائه تجربه‌های معنادار، خلاق، آموزشی، کاربردی و منحصربه‌فرد

- کمک به تولید، تامین و ارائه محتوای با کیفیت بالا

- به اشتراک‌گذاری و انتقال ایده‌ها و تجربه‌های ناب و متمایز

- به‌دست آوردن دانش و راه‌کارهای عملی برای به حداکثر رساندن فعالیت‌های ارتباطی روابط‌عمومي‌ها

- ارائه جدیدترین دستاوردها و آموزه‌های شاغلان روابط‌عمومي

- ارتقای سطح علمی عناصر فعال در حوزه روابط‌عمومي

- ایجاد فرصت‌های ارائه و به‌کارگیری تجربه‌های موفق و متفاوت در سایر روابط‌عمومي‌های کشور

- شبکه‌سازی مدیران، کارشناسان، متخصصان و دانشجویان روابط‌عمومي و حوزه‌های مرتبط

 

برنامه‌ها

- تاسیس کرسی تخصصی رویازی روابط‌عمومي در ایران

- ارایه دو سخنرانی برگزیده علمی از طرف کمیته علمی کنفرانس

- ارایه 5 تجربه و ایده برتر منتخب داوران

- برگزاری دو کارگاه تخصصی

ـ انتشار کتاب و لوح فشرده مجموعه مقالات کنفرانس با محوریت "روابط‌عمومي و مدیریت بحران"
- انتشار ويژه‌نامه

ـ ارايه گواهي نامه معتبر شرکت در کنفرانس به شرکت کنندگان

- ثبت نشان‌های افتخار جشنواره در "سالنامه تخصصی روابط‌عمومي"

 

مخاطبان هدف

همه متخصصان خلاق در حوزه روابط‌عمومي و ارتباطات، تبلیغات، بازاریابی و همه کسانی که علاقه‌مند هستند با تجربه‌ها و ایده‌های جدید آشنا شوند!

 

موضوعات و محورها

در این زمینه هیچ محدودیتی وجود ندارد. تجربه‌ها و ایده‌ها شامل همه بخش‌های مختلف روابط‌عمومي می‌شود. برخی ایده‌ها و تجربه‌ها برای ارائه انتخاب می‌شوند و بقیه ایده‌های برگزیده در ويژه‌نامه و کتاب مجموعه مقالات کنفرانس منتشر خواهند شد.


مهلت ارسال آثار: 30بهمن‌ماه 1399


 برای کسب اطلاعات بیشتر به کجا مراجعه کنیم؟


علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های زیر تماس بگیرند:
تلفن: 66567010- 66943670 (021)
وبسايت:www.shara.ir - www.irancpr.ir
پست الکترونيک: kargozar80@yahoo.com – info@iranpr.org