4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

14مین جشنواره روابط عمومي هاي برتر ايران
و قدرداني از پيشگامان روابط عمومي کشور

(سال 1395)

 

 

دریافت کاربرگ ثبت نام در جشنواره (W0rd)

دریافت کاربرگ ثبت نام در جشنواره (PDF)

مراحل داوری آثار

هیات داوران جشنواره روابط عمومی های برتر ایران

شیوه نامه و مقررات ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره روابط عمومی های برتر 
شاخص های ارزیابی جشنواره روابط عمومی های برتر ایران
 
پرسش های متداول

ثبت نشان های افتخار جشنواره در "سالنامه تخصصی روابط عمومی"

ده نکته برای برنده شدن در جشنواره‌های روابط عمومی

صنعت روابط‌عمومي خود،‌ جايزه را به يك محصول انبوه تبديل كرده

3 راه سرد برای دریافت جایزه روابط عمومی
 

مطابق سنت 13 ساله، موسسه کارگزار روابط عمومی، جوایز ارزشمند خود را به برندگان در سال 1395 اعطا می کند. در این جایزه سازمان ها، شرکت ها و افراد بایستی برای دریافت جایزه نامزد شده و فعالیت های برجسته خودشان را در چارچوب مقررات اعلام شده شامل موارد زیر تنظیم کنند:
1. بیان مساله/ فرصت
2. تحقیقات
3. برنامه ریزی
4. اجرا
5. خروجی ها/ نظارت و ارزیابی
جوایز به سازمان ها، شرکت ها و افرادی اعطا می شود که در هر بخش به طور مشخص توسط هیئت داوری مورد قضاوت قرار گرفته اند. امسال برای نخستین بار، برای هر بخشی برای نفرات اول، هدیه جداگانه ای درنظر گرفته می شود که به برندگان آن اهدا می گردد. شرکت در جشنواره دارای مزایای زیر است:
- اهداء لوح وتندیس برترین ها
- ثبت مشخصات برگزیدگان در سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران
-
هداء تقدیرنامه ویژه جشنواره با امضای مشترک انجمن جهانی کارگزار مسلمان روابط عمومی و انجمن بین المللی روابط عمومی
- انتشار کتابچه ویژه برگزیدگان جشنواره
- امکان استفاده از 30 درصد تخفیف خرید انتشارات کارگزار روابط عمومی به مدت یکسال
- ارائه مشاوره رایگان به شرکت کنندگان قبل از شرکت در جشنواره

این جشنواره دارای بخش های زیر است:
الف) ويژه
• مدال روابط عمومی ایران
• نشان روابط عمومي (جايزه ويژه موسسه کارگزار روابط عمومي)
• جايزه ويژه سال
• جايزه برگزيده بهترين روابط عمومي
ب) اصلي
• پژوهش و تحقیق
• ارتباطات رسانه اي
• ارتباطات مردمي
• ارتباطات سازماني
• ارتباطات بحران
• مدیریت رویداد برای برنامه ریزی و ارائه یک رویداد موفق با ابعاد روابط عمومی
• روابط عمومی بین المللی
• مسئولیت اجتماعی
• تبليغات و بازاريابي


ج‌) انتشارات
• کتاب
• بروشور


د) فعالان روابط عمومي
• مدير حامي روابط عمومي
• مدير برتر روابط عمومي
• کارشناس برتر روابط عمومي


ه) روابط عمومي دیجیتال
• وبسايت
• رسانه های تلفن همراه
• وبلاک (سازمانی - شخصی)
• خبرنامه(هاي) اي‌ميلي و اینترنتی
• اينترانت [شبکۀرايانه‌اي خصوصي داخلي]
• فعاليت در شبکه‌ های اجتماعي

برای کسب اطلاعات بیشتر به کجا مراجعه کنیم؟
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در بخش جشنواره و دریافت کاربرگ های ثبت نام و دیگر اطلاعات موردنیاز به نشانی اینترنتی زیر ذیل مراجعه کنند:
تلفن ثابت: 77- 88617576 (021)
دورنگار: 88602308 (021)
صندوق پيامک: 30007153
وبسايت:www.shara.ir www.irancpr.ir
پست الکترونيک: kargozar80@yahoo.com –info@iranpr.org