News
آنچه که زنان در روابط عمومی متوجّه هستیم
۲۱ / ۳ / ۱۳۹۳

همایش زن و روابط عمومی(PRWOMEN)- صرف نظر از دیدگاه‌های فردی در خصوص برابری جنسیتی، آمار نشان می‌دهد اکثر مردان رهبر امور تجاری از چنان ساختار قدرتی بهره می‌برند که خودشان استمرار بخشیده‌اند.

آنچه که زنان در روابط عمومی متوجّه هستیم آن است که وقتی پی ببریم که همان چیزها در ما انگیزه ایجاد می‌کند، می‌توانیم نیروی بسیار قدرتمندی در تغییر دنیای تجارت و کار به دنیایی شویم که دربرگیرندۀ همه باشد. به عبارت دیگر: دنیای کار همه شود.

بنابراین، تدریجاً آنچه را که باید انجام دهیم درمی‌یابیم: از دانش تازه یافتۀ خویش نسبت به اهداف، تمایلات و نگرش‌های مشابه خود نه تنها برای آموزش و راهنمای یکدیگر و کسانی که ما را الگو قرار می‌دهند بلکه به مراتب بیش از آن استفاده کنیم: به نحوی فعّال و جدّی از بانوانی که در مناصب ارشد در روابط عمومی و سایر صنایع قرار می‌گیرند حمایت کنیم و این کار را با بیان توانایی‌های آن بانوانی که می‌شناسیم برای هر فردی که با او مواجه می‌شویم انجام دهیم.

http://www.prwomen.ir/fa/?current=news&newsrogsfaid=4833