News
مراحل داوری جشنواره روابط عمومی های برتر
۱۶ / ۱۲ / ۱۳۹۱

مراحل داوری جشنواره روابط عمومی های برتر

 

داوری جشنواره روابط عمومی های برتر در سه مرحله انجام می شود:
1. مرحله انتخاب آثار (پالایش)
2. داوری اولیه (ارزیابی)
3. داوری نهایی (گزینش)

 

مرحله انتخاب آثار (پالایش)

در مرحله انتخاب آثار، آثار دریافتی از لحاظ مطابقت با موارد ذیل، توسط دبیرخانه  مورد بررسی قرار می گیرند و آثار حایز شرایط، برای مرحله بعد انتخاب (و غربال ) می شوند:

- مطابقت موضوع کلی آثار با موضوع جشنواره

- مطابقت آثار با بخش انتخاب شده (صحت انتخاب بخش)

- احراز کیفیت حداقلی از لحاظ هنری و محتوایی برای انتخاب اولیه

- عدم مغایرت با مقررات و ضوابط کلی اعلام شده از سوی دبیرخانه

- تکمیل صحیح کاربرگ شرکت در جشنواره

- پرداخت هزینه اولیه ثبت نام در جشنواره

مرحله داوری اولیه (ارزیابی)

در این مرحله، آثار توسط دو داور از لحاظ شاخص های کیفیت و کمیت همچنین خلاقیت و نوآوری مورد ارزیابی و امتیاز دهی قرار می گیرد. 

مرحله داوری نهایی(گزینش)

در این مرحله، داوری توسط كميته داوران (محتوايي و  فني) انجام می گیرد.

داوری نهایی در دو بخش انجام می شود:

1.      بررسی نتایج اعلام شده توسط داوران اولیه و رتبه بندی نهایی آثار 

2.      اعلام نهایی برندگان

  

امتیاز برگزیدگان جشنواره

-         اهداء تندیس برترین ها

-         اهداء تقدیرنامه ویژه جشنواره با امضای مشترک انجمن جهانی کارگزار مسلمان روابط عمومی

-         ثبت مشخصات برگزیدگان در سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران

-         انتشار کتابچه ویژه برگزیدگان جشنواره

-         امکان استفاده از 30 درصد تخفیف دوره های آموزشی کارگزار روابط عمومی به مدت یکسال برای 3 نفر 

-         امکان استفاده از 30 درصد تخفیف خرید انتشارات کارگزار روابط عمومی به مدت یکسال

-         20درصد تخفیف شرکت در کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در سال 1392