News
دومین همایش نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری
۲۴ / ۲ / ۱۳۹۵

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
 

دومين همايش بررسي نقش روابط عمومي در صنعت بانكداري
دیماه 1395


 

- دريافت كاربرگ ثبت نام در همايش  
- كارگاه آموزشي  
- جدول جانمايي تبليغات  
- كاربرگ درخواست مشاركت در ويژه نامه  

- كاربرگ شركت در جشنواره


اشاره
انجمن متخصصان روابط عمومي و موسسه كارگزار روابط عمومي در راستاي گسترش و تبادل دستاوردهاي علمي، پژوهشي و حرفه اي در عرصه روابط عمومي نظام بانكي در نظر دارد با استعانت از خداوند متعال، دومين «نقش روابط عمومي در صنعت بانكداري» را برگزار نمايد.
دبيرخانه همايش از فرهيختگان، اساتيد، مديران، كارشناسان و دانشجويان اين عرصه دعوت مي نمايد تا دستاوردها و تجارب و به ويژه نوآوري هاي خود را ارايه داده و بستر گسترش و تبادلات علمي را در اين عرصه بيش از پيش فراهم نمايند.

اهداف برگزاري
– ارايه نكات جديد مورد تأكيد در سياست‌هاي روابط عمومي نظام بانكي
– تلاش در جهت معرفي ابزارها و وسايل كارآمد ترويج محصولات بانكداري
– معرفي گرايش‌هاي فعلي و امكان بالقوۀ توسعۀ بازار توسط روابط عمومي نظام بانكي
ـ تلاش و همفكري در راستاي ارتقاء كيفي فعاليت هاي روابط عمومي نظام بانكي
ـ ارائه الگويي مطلوب، كارامد و متعادل از روابط عمومي نظام بانكي
- توسعه اعتبار و وجهه نظام بانكي

برنامه هاي همايش
برنامه هاي همايش به‏ طور خلاصه عبارت است از:
• برگزاري دومين همايش نقش روابط عمومي در صنعت بانكداري
• برگزاري سمينار تخصصي "برنامه ريزي بر پايه سناريو" (ويژه مديران و كارشناسان روابط عمومي نطام بانكي). مدرس: دكترسعيد خزايي- عضو هيات علمي دانشگاه تهران و متخصص آينده پژوهي
• برگزاري پانل هاي تخصصي براي ارتقاي سطح تخصصي كارشناسان و متخصصان اين حوزه
• تقدير از پيشكسوتان حوزه روابط عمومي نظام بانكي
• برگزاري نخستين جشنواره ملي روابط عمومي هاي صنعت بانكداري


 

موضوعات كلي همايش

موضوعات همايش تحت چهار زمينۀ زير قرار مي‌گيرد:

 زمينۀ اول: تدابير و راهبردها

    همايش به تفكر راهبردي، برنامه‌ريزي، همكاري و توسعۀ خط مشي بهره برداري از فرصت هاي اطلاع رساني، كاهش هزينه‌هاي تبليغات بانكي، افزايش اعتماد، توسعه محيط كسب و كارو خدمات بهتر به مردم مي‌پردازد.

 زمينۀ دوم: ابزارها و تكنيك‌ها

       همايش به بررسي تكنيك‌‎ها و تاكتيك‌هاي ثابت شده و كارآمد روابط عمومي نظام بانكي مي‌پردازد و به مطالعات موردي در زمينه ثبات و كيفيت ارتباطات نيز مبادرت خواهد كرد.

 زمينۀ سوم: كسب تخصص

       همايش شامل محتواي هدفمند براي برنامه‌ريزي كارزارهاي روابط عمومي و مهارت هاي ارتباطي در صنعت بانكداري خواهد بود.

 زمينۀ چهارم: بازگشت سرمايه

       همايش به نقش تحقيق، سنجش، اخلاقيات، ارتباطات يكپارچه، خلاقيت، نوآوري و موارد جديد در سياست روابط عمومي خدمات بانك در حمايت از مشتري و جذب منابع خواهد پرداخت.


محورهاي اصلي همايش
• نقش روابط عمومي در فرهنگ سازي اقتصاد مقاومتي؛ اقدام و عمل
• مديريت توليد محتوا، توسعه اعتبار و وجهه نظام بانكي
• توسعه كمپين هاي تبليغاتي و ارتباطي در نظام بانكي با تاكيد بر انتظارات مشتريان و گسترش اعتماد عمومي
• مسئوليت پذيري اجتماعي در صنعت بانكداري
• چالش هاي روابط عمومي در صنعت بانكداري
• مهارت هاي توسعه رويدادهاي ويژه و نقش آن در

نخستين جشنواره ملي روابط عمومي هاي صنعت بانكداري
موضوعات و بخش هاي اصلي جشنواره:
• پژوهش و افكار سنجي
• ارتباطات مردمي
• ارتباطات رسانه اي
• انتشارات
• تبليغات
• مديريت و برنامه ريزي
• روابط عمومي آنلاين و فن آوري مالي
• توليد محتوا


 

كاربرگ شركت در جشنواره


 

ثبت نام در همايش

از همه علاقمندان و داوطلبان حضور در همايش (فردي و گروهي) در خواست مي گردد با مراجعه به سايت همايش نسبت به ثبت نام اقدام نمايند.

لازم به ذكر است ثبت نام، زماني قطعي خواهد شد كه هزينه هاي مربوط پرداخت گردد. هزينه شركت در جلسات ارايه مقالات، سخنراني هاي علمي، ناهار، پذيرايي و بسته اطلاعات مي باشد.

 

شركت كنندگان

000/000/4 ريال

سمينار آموزشي

000/000/4 ريال

 

 

كارگاه آموزشي

همزمان با برگزاري همايش، سمينار آموزشي زير برگزار خواهد شد:

"برنامه ريزي بر پايه سناريو"


 

مدت: 6 ساعت
مدرس: دكتر سعيد خزايي- عضو هيات علمي دانشگاه تهران و متخصص آينده پژوهي
 
  سر فصل مطالب
- پيش بيني پذيري سناريو
- سناريو، اهداف، ضرورت ها و بايستگي ها
- پيش بيني، برنامه ريزي و سناريو
- عوامل شناختي و برنامه ريزي سناريويي
- سو گيري و سفسطه ها و معنا سازي
- پرتگاه هاي اخلال در قضاوت سناريو
- چرا سازمان ها آينده را درك نمي كنند؟
- تصميم گيري و مديريت شهودي
- تصميم گيري پويا و آينده
-  حوزه هاي كاربرد سنا ريو
- سازمان ها، گذر هاي سازماني و فهم آينده
- تفكر سناريويي/ سامانه ايي
-  اصول اساسي تفكر سناريويي
- سناريو ها و روايت گري
- منطق هاي سه گانه سناريو
- انواع روش ها و رويكرد ها در برنامه ريزي سناريويي
- سناريو هاي شهودي و مراحل هشت گانه خلق سناريو
- نگاشت شبكه اي سناريو (SUM)
- مورد كاري هاي ملي و فرا ملي سناريو



براي كسب اطلاعات بيشتر به كجا مراجعه كنيم؟
تلفن هاي دبيرخانه كنفرانس: 77 ـ 88617576
دورنگار: 88602308
صندوق پيامك: 30007153