News
کتاب "روابط عمومی اینترنتی" منتشر شد
۲۵ / ۲ / ۱۳۹۴

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب "روابط عمومی اینترنتی" تالیف عادل میرشاهی از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شده است.

به گزارش شارا، این کتاب در شش فصل تدوین شده است. اصول و مفاهیم روابط عمومی اینترنتی (سئو پی آر)، اجرای سئو پی آر، بینش های کاربردی سئو پی آر، سئو پی آر در عمل، الگوی سئو پی آر برای ارزیابی سایت ها و سئوالات متداول در زمینه سئو پی آر از جمله فهرست این کتاب ارزشمند می باشد.

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: این کتاب تلاش می کند زمینه های روابط عمومی اینترنتی (سئو پی آر) را با بیانی داستانی برای متخصصان سئو، روابط عمومی و همه کسانی که می خواهند حضوری قدرتمند در فضای وب داشته باشند، معرفی کند.

روابط عمومی اینترنتی/ تالیف عادل میرشاهی / انتشارات کارگزار روابط عمومی؛ چاپ اول اسفند 1394/قطع رقعی/قیمت:17 هزار تومان/172 صفحه