News
سی و دومین شماره فصلنامه «کارگزار روابط عمومی»
۹ / ۱۰ / ۱۳۹۳

 سی و دومین شماره فصلنامه «کارگزار روابط عمومی» ویژه نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی منتشر شد.

 

فهرست

انتشارات در روابط عمومي ايراني                                                     

آرا و نظرات هيئت داوران                                                                            

برگزيدگان نهمين جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي                                    

جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي از گام اول تا گام نهم                     

چشم انداز جشنواره انتشارات روابط عمومي                                        

در گفت و گو با رئيس انجمن متخصصان روابط عمومي

انتشارات در روابط عمومي فرصتي طلايي براي ارتباط   موثر                       

5 گام تا نگارش يک سرمقاله                                                           

20 گام تا نگارش يک مقاله خوب                                                                

5 گام تا نگارش گزارش از يک رويداد                                                  

8 نکته براي روايت يک رويداد در قالب چند رسانه اي                             

6 نکته فوق العاده درباره صفحه آرايي                                                

7 نکته اساسي فوتوژورناليسم براي اثربخشي بصري                           

9 نکته براي طراحي پوستر هاي فاخر                                              

توليد يک بروشور روابط عمومي                                                       

ويژگي هاي يک وبسايت خوب روابط عمومي                                      

چطور مدير خود را براي مصاحبه آماده کنيم؟                                       

نشريه داخلي و ملاحظات حرفه اي                                                 

توليد محتواي اثربخش، نياز امروز روابط عمومي ها                                

نشر الكترونيك يك مكمل براي نشر چاپي است                                   

جشنواره انتشارات روابط عمومي كانون رشد و ارتقاء روابط عمومي ها         

انتشارات حرفه اي و کارامدي روابط عمومي                                       

روابط عمومي الکترونيک؛ آنلاين روي خط افکار عمومي                          

انتشارات مطلوب در روابط عمومي                                                  

با نشر ارزش در قلب ها رسوخ کنيد                                                 

نشريات سازماني؛ روشنگر، آگاهي بخش                                           

و توسعه دهنده ارتباطات درون سازماني        

روابط عمومي و تحقق يك مفهوم ملي                                              

انتشارات روابط عمومي درخدمت اقتصاد و فرهنگ                                

روابط عمومي مجموعه اي که سکون ندارد                                         

برگزاري جشنواره ها فرصتي براي بروز استعدادها

نقش موثر تبليغات در حوزه روابط عمومي                                           

اهميت توليد محتواي تخصصي در روابط عمومي ها                               

گزارش کامل  ديدار جمعي از فعالان روابط عمومي                               

با وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي

گزارش کامل مراسم نکوداشت روز روابط عمومي                                         

تازه هاي نشـر              

 

 سی و دومین فصلنامه کارگزار روابط عمومی «به صاحب امتیازی و مدیرمسوولی مهدی باقریان و با سردبیری زهرا بابازاده گان» با بهای شش هزار تومان به دکه روزنامه فروشی ها قرار گرفت.