News
کتاب «مدیریت شهرت و اعتبار» منتشر شد
۲۰ / ۸ / ۱۳۹۴

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- كتاب «مديريت شهرت و اعتبار» تاليف حسن ربيعي به زودي توسط انتشارات كارگزار روابط عمومي منتشر شد.

حسن ربيعي در گفت‌وگو ب شارا از انتشار كتاب «مديريت شهرت» خبر داد و افزود: امروزه مديريت شهرت و اعتبار يكي از مهمترين عوامل موفقيت شركت‌ها و سازمان‌ها در فضاي تجاري و كسب و كار به شمار مي‌آيد و ضمن اينكه مزيت رقابتي را به همراه دارد، باعث افزايش سطح كيفيت در توليد و عرضه شده است.

وي ادامه داد: در دنياي قديم كسب و كار ساده‌تر بود و اهداف تنها در سود خلاصه مي‌شد، اما در دنياي پيچيده تجارت امروز، فرهنگ و ارزش‌ها وارد بازار شده و فرايندها و سياست‌ها را دچار تغيير كرده است. همچنين در سال‌هاي اخير بر اهميت مديريت شهرت و اعتبار در سراسر جهان افزوده شده و به عاملي براي گسترش شركت‌ها، سازمان‌ها و نهادها تبديل شده است.

مدير روابط عمومي سازمان اوقاف و امور خيريه كشور افزود: اين كتاب مي‌كوشد تا ضمن تعاريف اعتبار، شهرت و عوامل موثر در شكل‌گيري آن و تبيين سطوح اعتماد و اعتبار در سازمان‌ها، شركت‌ها و نهادها عوامل لازم براي كسب اعتبار و خوشنامي را تشريح كند.

به گفته ربيعي، اين اثر با ارائه عناصر كليدي مديريت شهرت شامل عملكرد، ارتباطات و رفتار، تاثير مستقيمي بر اذهان مخاطبان، مشتريان و بازار رقابت ايجاد مي‌كند.

 


 

مديريت شهرت و اعتبار/ مولف: دكتر حسن ربيعي/ ناشر: كارگزار روابط عمومي؛ چاپ اول پاييز 1394/قطع وزيري /قيمت10000 تومان /104 صفحه