News
برای نخستین بار در ایران؛ کتاب "مدیریت پاسخگویی در روابط عمومی" منتشر شد    ۲۷ / ۴ / ۱۳۹۸
برای نخستین بار در ایران؛ کتاب "مدیریت پاسخگویی در روابط عمومی" منتشر شد
اطلاعات بیشتر...
فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران    ۱۱ / ۴ / ۱۳۹۸
دبیرخانه شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران از تمام استادان، متخصصان، کارشناسان، دانشجویان و علاقه‌مندان فعال در حوزه روابط عمومی خواست مقالات علمی پژوهشی خود را به دبیرخانه کنفرانس به نشانی الکترونیکی info@irancpr.ir ارسال کنند.

اطلاعات بیشتر...
رانندگی با روابط عمومی حداکثر دید    ۱ / ۴ / ۱۳۹۸
متن کامل سخنرانی رییس انجمن متخصصصان روابط عمومی در جمع مدیران ارتباطات گروه خودروسازی سایپا

اطلاعات بیشتر...
شماره جدید فصلنامه کارگزار روابط عمومی منتشر شد    ۲۸ / ۳ / ۱۳۹۸
پنجاه و يكمين شماره فصلنامه كارگزار روابط عمومي (ويژه بهار 13986) با موضوع "روابط عمومي و هوش مصنوعي" و با سرمقاله مهدي باقريان تحت عنوان «روابط عمومي در عصر هوش مصنوعي» منتشر شد.


اطلاعات بیشتر...
کتاب روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی به زودی منتشر می‌شود    ۲۴ / ۳ / ۱۳۹۸
کتاب روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی به زودی منتشر می‌شود

اطلاعات بیشتر...
کتاب "آداب معاشرت" بزودی منتشر می شود    ۲۴ / ۳ / ۱۳۹۸
کتاب "آداب معاشرت" بزودی منتشر می شود
اطلاعات بیشتر...
15 درس مهم از روابط عمومی استاد هوشنگ عباس زاده    ۱۸ / ۳ / ۱۳۹۸


نکات و دروس زیر توصیه های بسیار مهمی است که از بخشی از مقالات، نوشته ها و سخنرانی های استاد هوشنگ عباس زاده استخراج شده است. بنابراین به شما توصیه می کنیم این مطالب را با دقت بخوانید:

اطلاعات بیشتر...
کتاب مدیریت روابط عمومی دولتی در دو جلد منتشر شد    ۹ / ۳ / ۱۳۹۸
کتاب مدیریت روابط عمومی دولتی در دو جلد منتشر شد

اطلاعات بیشتر...
انتشار لوح فشرده سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی    ۱ / ۳ / ۱۳۹۸
سخنرانی های کامل سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران در قالب یک دی وی دی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
اطلاعات بیشتر...
درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران    ۳۰ / ۱ / ۱۳۹۸
خلاقيت تغيير در ساختار سازمان، با توجه به دو فضايي شدن عملكرد سازمانها، بخش عظيمي از وظايف روابط عمومي ها به فضاي دوم منتقل شده و از طريق اپليكيشن ها و خدمات وب مبنا و هوشمندسازي روندها عرصه ارتباطي متفاوتي شكل گرفته است.
اطلاعات بیشتر...
سخنرانان سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی مشخص شدند    ۲۱ / ۱ / ۱۳۹۸
سخنرانان سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی مشخص شدند
اطلاعات بیشتر...
15 گزاره حرفه ای در باره روابط عمومی    ۱۰ / ۱ / ۱۳۹۸
تاریخ روابط عمومی، تاریخ نبرد برای واقعیت و نیز درک مردم از واقعیت است
اطلاعات بیشتر...
کتاب "سناریونگاری در روابط عمومی" منتشر شد    ۱۶ / ۱۲ / ۱۳۹۷
کتاب "سناریونگاری در روابط عمومی" منتشر شد
اطلاعات بیشتر...
#سالنامه_تخصصی_روابط_عمومی 1398 منتشر شد    ۱۵ / ۱۲ / ۱۳۹۷
#سالنامه_تخصصی_روابط_عمومی 1398 منتشر شد
اطلاعات بیشتر...
تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود/ چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی    ۴ / ۱۲ / ۱۳۹۷
تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود/ چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
اطلاعات بیشتر...
کتاب "روزنامه‌نگاری پهپادی" منتشر شد    ۲۸ / ۱۱ / ۱۳۹۷
انتشارات کارگزار روابط عمومی، کتاب "روزنامه‌نگاری پهپادی" که به همت مهدی باقریان تدوین شده، در 101 صفحه منتشر شد.

اطلاعات بیشتر...
کتاب دستورالعمل قطعی برای اهداف و نتایج کلیدی OKRs منتشر شد    ۱۵ / ۱۱ / ۱۳۹۷
انتشارات کارگزار روابط عمومی، کتاب «دستورالعمل قطعی برای اهداف و نتایج کلیدی OKRs » (یک پلتفرم موفقیت برای سازمان های با کارایی بالا)، در 73 صفحه منتشر شد.
اطلاعات بیشتر...
فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی    ۳۰ / ۱۰ / ۱۳۹۷
فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی
اطلاعات بیشتر...
فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی    ۳۰ / ۱۰ / ۱۳۹۷
فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
اطلاعات بیشتر...
12345678910...