شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- چهارمین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی با هدف ارایه پیشنهادات و راهکارهای اجرایی برای تولید محتوای ارزشمند و تاثیرگذار تیرماه سال آینده توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار خواهد شد. از استادان، مدیران، کارشناسان، دانشجویان و پژوهشگران دعوت می شود مقالات و دستاوردهای علمی و پژوهشی خود را به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.
محورهای همایش
- جایگاه و اهمیت تولید محتوا در فعالیتهای انتشاراتی روابط عمومی - برنامه ریزی، ایجاد و ارائه محتوای استراتژیک موفقیت آمیز - الگوی ساختار و فرآیند تولید محتوا در وبسایتهای سازمانی و پایگاههای خبری - ضعفها و موانع تولید محتوای انتشاراتی در سازمانهای دولتی و خصوصی - استفاده از محتواهای انتشاراتی در برگزاری دوره های آموزشی - اهمیت و نقش تولید محتوای انتشاراتی به منظور افزایش مخاطب یک رویداد - قابلیتهای یک سیستم مدیریت محتوای الکترونیکی (شامل نرم افزارهای آموزشی، وب سایت آموزشی، اپلیکیشن موبایل، بازی های آموزشی، کتاب و مجلات الکترونیکی، فیلم های آموزشی، پادکست، پویانمایی، اینفوگراف، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و ...) - محتوای الکترونیکی، خلاقیت و نوآوری - تولید اپلیکیشن و پیام رسان ها جهت ارائه محتوای الکترونیکی - تولید محتوای چندرسانهای متناسب با نیاز روابط عمومی ها و استفاده هوشمندانه از آن
مقررات همایش - هزینه شرکت در همایش تخصصی، شامل حضور در مباحث و سخنرانیهای علمی، دریافت بسته اطلاعاتی، پذیرایی میانوعده و ناهار، مبلغ 4500000 ریال برای هر نفر است. - به شرکتکنندگان در همایش، گواهینامه انجمن متخصصان روابط عمومی اعطا میشود.
- امکان جایگزینی افراد ثبتنام شده تا یک ماه قبل از برگزاری همایش میسر است. - تاریخ و محل تحویل کارت حضور در همایش متعاقباً از طریق سایت انجمن اعلام خواهد شد. - همراه داشتن کارت معتبر برای حضور در سالن همایش الزامی است.
گاهشمار جشنواره مهلت ارسال مقاله: 31/02/1397 اعلام نتایج مقالات منتخب: 31/03/1397