News
پیام موسسه کارگزار روابط عمومی به مناسبت روز روابط عمومی
۲۶ / ۲ / ۱۳۹۶

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- موسسه کارگزار روابط عمومی، در پیامی روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به همه کسانی که قلب شان برای اعتلای این کشور می تپد و دست و بازوی شان در مسیر توسعه و پیشرفت آن در کار و تلاش مداوم و سازنده است،‌ تبریک گفت.

به گزارش شارا، در بخشی از این پیام آمده است: روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباطی، مسئولیت خطیری در فرآیند مدیریت تعامل با افکار عمومی داشته و به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با مردم اقدام نماید، بسیار حایزاهمیت است.

در بخش دیگری از این پیام با اشاره به روابط عمومی دانش بنیان، تعامل و همکاری با سازمان ها و نهادهایی که مسئله ارتباطات و روابط عمومی از اولویت های اصلی آنان است، تجارب و اندوخته هایی را فراروی علاقمندان قرار داده است که پس از سال ها تلاش و علیرغم همه سختی ها و ناملایمات، ایشان را در انتخابی راهی که برای گشودن مسیر دانایی و توانمند کردن دست اندرکاران این حوزه در پیش گرفته، امیدوار تر کرده است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اکنون که دوباره در آستانه روزی دیگر به نام ارتباطات و روابط عمومی قرار داریم، توصیه امسال موسسه کارگزار روابط عمومی بر "اخلاق حرفه ای" و"تولید محتوای تاثیرگذار" توسط دست اندرکاران و تلاشگران عرصه روابط عمومی است تا انشالله گام هایی موثر در راه رسیدن به “روابط عمومی دانش محور” برداشته شود.

در فراز پایانی پیام موسسه کارگزار روابط عمومی تاکید شده است: چه خوب است که این تجربه موفق که با استقبال گسترده متخصصان، صاحب نظران، کارشناسان و مدیران روابط عمومی همراه شده است، فضایی را برای اخلاقی تر شدن این حرفه فراهم آورد و آنان که خود در صف اول اختصاص روزی بدین نام بوده اند با درک مسولیت خطیر این حوزه که همانا مدیریت و فرمانروایی بر قلب هاست، نقش ویژه خود را در این تحول و حرکت به سوی اخلاقی تر شدن به خوبی و شایستگی ایفا کنند.